写真

氏名

マベ キャサリン (マベ キャサリン)

MABE, Kathryn

所属

外国語教育研究センター 英語担当

職名

教育講師

 

論文 【 表示 / 非表示

  • "Suffer, Survive or Thrive?" An Examination of the Progress of Students Randomly Placed in Freshman English Classes at Asia University
    言語区分: 英語
    掲載誌名: CELE Journal 28
    掲載紙 発行年月: 2020年04月
    著者氏名(共著者含): Mabe, Kathryn

    掲載種別: 研究論文(大学,研究機関紀要)
    共著区分: 単著

  • Textbook or CLIL Lessons: A Study of Student Preferences
    言語区分: 英語
    掲載誌名: CELE Journal 26  26巻  (頁 106 ~ 121)
    掲載紙 発行年月: 2018年04月
    著者氏名(共著者含): Mabe, Kathryn

    掲載種別: 研究論文(大学,研究機関紀要)
    共著区分: 単著

  • Review and Analysis of Asia University’s Freshman English Placement Test: The need for major or minor change?
    言語区分: 英語
    掲載誌名: CELE Journal 25
    掲載紙 発行年月: 2017年04月
    著者氏名(共著者含): Mabe, Kathryn

    掲載種別: 研究論文(大学,研究機関紀要)
    共著区分: 単著

  • Partners in the Classroom: Team-teaching and Collaborative Learning Projects
    言語区分: 英語
    掲載誌名: The Language Teacher
    掲載紙 発行年月: 2016年05月
    著者氏名(共著者含): Mabe, Kathryn

    掲載種別: 研究論文(その他学術会議資料等)
    共著区分: 単著

  • A Book Review: Using Globe Trotters – Practical English with Video
    言語区分: 英語
    掲載誌名: CELE Journal 24
    掲載紙 発行年月: 2016年04月
    著者氏名(共著者含): Mabe, Kathryn

    掲載種別: 研究論文(大学,研究機関紀要)
    共著区分: 単著

研究発表 【 表示 / 非表示

  • “She’s a hero": Gender-inclusive Language Usage
    会議名称: Japan Association of Language Teaching (JALT) 2017 International Conference, Tsukuba. November 2017 (2017年11月)
    会議区分: 国際会議
    発表形態: 口頭(一般)

  • “Helping students with Autism Spectrum Disorder in the EFL Classroom”
    会議名称: Lakeland University Japan, 5th Annual Conference on Global Higher Education. June 2018 (2018年06月)
    会議区分: 国際会議
    開催場所: Lakeland University
    発表形態: 口頭(一般)

 
 
 
 
 

お問い合わせ先