-
Connecting event impact perceptions to sponsor-related behaviours among residents in the host city
査読有り
国際誌
Torill Olsen, Yosuke Tsuji, Shintaro Sato
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship
2024年9月6日
-
The effect of athlete endorsement on employees' organizational identification: a case study utilizing an Olympic athlete
査読有り
国際誌
Yoshifumi Bizen, Yosuke Tsuji
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship25
(
5
)
1185
-
1202
2024年8月1日
-
Do stadium naming rights announcements impact stock prices: A note on the Japanese experience.
査読有り
国際共著
国際誌
Nobuya Takezawa, Yosuke Tsuji, Caroline Schlueter
Asian Sport Management Review17
17
-
32
2023年
-
Co-created value influences residents’ support toward the sporting event through the mediating mechanism of gratitude
査読有り
国際共著
国際誌
Jingxian (Cecilia) Zhang, Kevin K. Byon, Yosuke Tsuji, Paul M. Pedersen
European Sport Management Quarterly23
(
1
)
125
-
147
2023年
-
日本の大学教員のスポーツマネジメント科目の重要度に関する調査:COSMAの標準カリキュラムからの検討
査読有り
辻 洋右, 備前 嘉文, 棟田 雅也
スポーツマネジメント研究14
(
2
)
33
-
42
2022年10月5日
-
Clustering esports gameplay consumers via game experiences.
査読有り
国際共著
国際誌
Wooyoung William Jang, Kevin K. Byon, Jennifer Pecoraro, Yosuke Tsuji
Frontiers in Sports and Active Living
2021年
-
Mediating effect of esports content live streaming in the relationship between esports recreational gameplay and esports event broadcast
査読有り
国際共著
国際誌
Wooyoung William Jang, Kevin K. Byon, Thomas A. Baker III, Yosuke Tsuji
Sport, Business and Management: An International Journal11
(
1
)
89
-
108
2021年
-
When Should a Brand Cut Ties With a Scandalized Endorser?
査読有り
国際共著
国際誌
Shintaro Sato, Akiko Arai, Yosuke Tsuji, Mark Kay
Communication & Sport8
(
2
)
215
-
235
2020年4月
-
Sport tourism in Japan
招待有り
国際誌
Yosuke Tsuji
Journal of Global Tourism Research5
(
2
)
107
-
112
2020年
-
日本の大学におけるスポーツマネジメント教育の現状と課題 この10年で日本のスポーツマネジメント教育はどう変わったか
査読有り
備前 嘉文, 辻 洋右, 棟田 雅也
スポーツマネジメント研究11
(
1
)
37
-
46
2019年
-
Brand awareness of green sponsorship announcements.
査読有り
国際共著
国際誌
Yosuke Tsuji, Brian McCullough
Journal of Contemporary Athletics13
(
4
)
225
-
243
2019年
-
チームアイデンティフィケーション:理論的再検証
査読有り
出口順子, 辻洋右, 吉田政幸
スポーツマネジメント研究10
(
1
)
19
-
40
2018年
-
Team mascots as communication tools: Determinants of mascot twitter followers.
査読有り
国際共著
国際誌
Youngmin Yoon, Shintaro Sato, Andrew Goldsmith, Yosuke Tsuji
Global Sport Business Journal4
(
3
)
11
-
23
2016年
-
Examining the roles of event personality, identification, and attitudes in a sport sponsorship context.
査読有り
国際共著
国際誌
Windy Dees, Todd Hall, Yosuke Tsuji
International Journal of Sport Management16
(
3
)
437
-
454
2015年
-
Development of a Scale for Measuring Event Attendees' Evaluations of a Sporting Event to Determine Loyalty
査読有り
国際共著
国際誌
James F. Petrick, Gregg Bennett, Yosuke Tsuji
Event Management17
(
2
)
97
-
110
2013年7月17日
-
Examining fan motives and loyalty for the Chinese Professional Baseball League of Taiwan
査読有り
国際共著
国際誌
Ryan T. Wang, James J. Zhang, Yosuke Tsuji
Sport Management Review14
(
4
)
347
-
360
2011年11月
-
Exploring the effects of sportscape at a professional tennis tournament.
査読有り
国際共著
国際誌
Yosuke Tsuji, Gregg Bennett, Windy Dees
International Journal of Sport Management12
(
1
)
33
-
49
2011年
-
An investigation of sponsorship implications within a state sports festival: the case of the Florida Sunshine State Games
査読有り
国際共著
国際誌
Jinho Choi, Yosuke Tsuji, Michael Hutchinson, Adrien Bouchet
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship12
(
2
)
108
-
123
2011年1月
-
Examining the effects of fan loyalty and goodwill on consumer perceptions of brands at an action sports event.
査読有り
国際共著
国際誌
Windy Dees, Todd Hall, Yosuke Tsuji, Gregg Bennett
Journal of Sponsorship4
(
1
)
38
-
50
2010年
-
Investigating Factors Affecting Brand Awareness of Virtual Advertising
査読有り
国際共著
国際誌
Yosuke Tsuji, Gregg Bennett, James H. Leigh
Journal of Sport Management23
(
4
)
511
-
544
2009年7月
-
Factors affecting behavioral intentions: The case of a state sports event.
査読有り
国際共著
国際誌
Yosuke Tsuji, Gregg Bennett, Windy Dees
International Journal of Sport Management9
(
1
)
102
-
115
2008年
-
Brand Awareness of Virtual Advertising in Sport
Yosuke Tsuji
2007年5月
-
Consumer satisfaction with an action sports event.
査読有り
国際共著
国際誌
Yosuke Tsuji, Gregg Bennett, James Zhang
Sport Marketing Quarterly16
(
4
)
199
-
208
2007年
-
Analysing the effects of advertising type and antecedents on attitude towards advertising in sport
査読有り
国際共著
国際誌
Gregg Bennett, Mauricio Ferreira, Yosuke Tsuji, Ron Siders, Beth Cianfrone
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship8
(
1
)
56
-
75
2006年10月
-
Attitudes Toward Sponsorship at a State Sports Festival
査読有り
国際共著
国際誌
Windy Dees, Gregg Bennett, Yosuke Tsuji
Event Management10
(
2
)
89
-
101
2006年4月1日
-
Virtual advertising and brand awareness
査読有り
国際共著
国際誌
Beth Cianfrone, Gregg Bennett, Ron Siders, Yosuke Tsuji
International Journal of Sport Management and Marketing1
(
4
)
289
-
289
2006年