Learner Development
Neurodiversity in Higher Education
Social Practice Theory
Project-based Learning
EMI
Self-reflection
CLIL
-
2020年4月 - 現在外国語教育研究センター 教育講師
研究者詳細
2024/10/07 更新
Learner Development
Neurodiversity in Higher Education
Social Practice Theory
Project-based Learning
EMI
Self-reflection
CLIL
人文・社会 / 高等教育学 / Self-reflection, Project-based learning, CLIL
国名: グレートブリテン・北アイルランド連合王国(英国)
国名: アメリカ合衆国
国名: イスラエル国
多言語教育実践ジャーナル = Journal of Multilingual Pedagogy and Practice2 179 - 187 2022年3月1日
Setting Ground Rules, Streamlining our Multilingual Approach, and Following the Child’s Interests: Becoming an Influencer with Daddy 査読有り
Anna Belobrovy
Bilingual Japan31 ( 22 ) 16 - 19 2022年
43 ( 2 ) 243 - 246 2021年11月
Theories on Self-Reflection in Education. 査読有り
Belobrovy, A
The Asian Conference on Education 2018: Official Conference ProceedingsISSN: 2186-5892. 2018年
How My Learning and Teaching Paths Have Finally Crossed. 査読有り
Belobrovy, A
Explorations in Teacher Development25 ( 2 ) 48 - 49 2018年
Accents Asia, 7(2), 67-96. 査読有り
7 ( 2 ) 67 - 96 2015年