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The Internal Use of Integrated Reporting in Japanese Companies
国際会議
Masahiro Hosoda
BAM 2020 Conference
2020年9月
British Academy of Management
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Exploring Changes of Internal Mechanisms by Adoption of Integrated Reporting in Japanese Companies
国際会議
Masahiro Hosoda
Australasian Business Ethics Network 2019 Annual Conference
2019年12月10日
The Australasian Business Ethics Network
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The Impact of Corporate Social Responsibility Perception on Financial Performance: A Case of Japanese Hotel Chain
国際会議
Masahiro Hosoda, Kayo Mitani, Yu Hiasa, Ayuko Komura, Kaori Yamawaki
Australasian Business Ethics Network 2018 Annual Conference
2018年12月11日
The Australasian Business Ethics Network
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The Effects of Employee Perceptions of Diversity Management in a Japanese Hotel Chain
国際会議
Miyu Hayakawa, Masahiro Hosoda, Misa Kikyo, Yuki Iwabuchi, Kenichi Suzuki
Australasian Business Ethics Network 2018 Annual Conference
2018年12月10日
The Australasian Business Ethics Network
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Perceptions of gender diversity initiatives ― A case study of a Japanese hotel chain
国際会議
Masahiro Hosoda, Hitomi Toyosaki, Miyu Hayakawa, Kenichi Suzuki
32nd Annual Australian & New Zealand Academy of Management Conference
2018年12月5日
Australian & New Zealand Academy of Management
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The Employee Perception of Corporate Social Responsibility and its Effect on Turnover Intention
国際会議
7th International Conference on Engineering Business Management
2018年8月4日
Razak School of UTM in Engineering and Advanced Technology
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固定収益会計における収益性・成長性・安定性分析
招待有り
細田雅洋, 児玉麻衣子, 桔梗美彩, 鈴木研一
日本組織会計学会第1回全国大会
2017年6月24日
日本組織会計学会
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顧客のCSRに対する認知が財務業績に及ぼす影響
細田雅洋, 小村亜唯子, 三谷華代, 山脇香織
日本管理会計学会2016年度年次全国大会
2016年9月2日
日本管理会計学会
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Definitions of Fixed Customers and Financial Benefits in Two Japanese Service Companies
招待有り
国際会議
Ayuko Komura, Masahiro Hosoda
International Conference on Engineering Business Management 2016
2016年8月29日
Universiti Teknologi Malaysia Razak School of Engineering and Advanced Technology and Graduate School of Business Administration, Meiji University
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Corporate Social Responsibility, Customer Satisfaction, Loyalty and Financial Performance: A Case of a Japanese Hotel Company
国際会議
Masahiro Hosoda, Ayuko Komura, Kayo Mitani, Kaori Yamawaki, Kenichi Suzuki
23rd Australian Association for Professional & Applied Ethics (AAPAE) Annual Conference
2016年6月16日
Australian Association for Professional & Applied Ethics
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Applying Management Control Systems to Corporate Social Initiatives: Case Study of a Japanese Sake Brewery
国際会議
Masahiro Hosoda
13th Annual Conference for Management Accounting Research (ACMAR)
2016年3月10日
The Institute of Management Accounting and Control (IMC)
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Interactive Control Systems for Implementation of CSR: A Case of Japanese Sake Brewery
国際会議
Masahiro Hosoda
4th International Conference on Engineering Business Management
2015年8月23日
Universiti Teknologi Malaysia Razak School of Engineering and Advanced Technology and Graduate School of Business Administration, Meiji University
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An Exploratory Study on Managing Fixed Customers: Cases of Australian B to B Business
国際会議
Masahiro Hosoda, Kenichi Suzuki
9th International Research Conference on Management and Finance
2014年12月19日
Faculty of Management & Finance, University of Colombo
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The Way to Define Fixed Customers: A Case of Japanese Company Introducing Fixed Revenue Accounting
国際会議
Masahiro Hosoda, Kenichi Suzuki
3rd International Conference on Engineering Business Management
2014年8月26日
Universiti Teknologi Malaysia Razak School of Engineering and Advanced Technology and Graduate School of Business Administration, Meiji University
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Bathtub Modelを用いた差異分析と利力会計の関係
細田雅洋, 松岡孝介
国際戦略経営研究学会第5回全国大会
2012年9月23日
国際戦略経営研究学会
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日本企業におけるCSR促進のためのマネジメント・コントロール・システム―12社とのインタビュー調査にもとづく実態分析―
細田雅洋, 松岡孝介, 鈴木研一
日本原価計算研究学会第38回全国大会
2012年9月8日
日本原価計算研究学会
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従業員満足度,顧客満足度,財務業績の関係
鈴木研一, 松岡孝介, 細田雅洋, 冨田大資, 榊美菜
日本管理会計学会2012年次全国大会
2012年8月26日
日本管理会計学会
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Bathtub Modelにおけるモメンタム概念
細田雅洋
Institute of Management Accounting 日本支部第1回研究会
2011年9月11日
Institute of Management Accounting 日本支部